•  تلفن ثابت : 

  •   071-32344147

  •  Info@Fara-group.ir

  •   0917-115-9489

کاهش عرضه رایانه های شخصی در سال 2017

کاهش عرضه رایانه های شخصی در سال 2017

گارتنر، تخمین می‎زند که عرضه جهانی رایانه‏‌های شخصی با ۴.۳ درصد کاهش، به ۶۱.۱ میلیون واحد رسیده است.
 در سه‌ماهه سوم سال 2017، بیشترین فروش رایانه‌‏های شخصی مربوط به محصولات شرکت اچ‌پی بوده است و به دنبال آن، شرکت‌‏های لنوو، دل، اپل، ایسوس و ایسر در رتبه‎های بعدی قرار دارند. شرکت دل و اچ‎پی، تنها سازندگانی هستند که فروش محصولات آن‎ها در دومین فصل از سال ۲۰۱۷ در مقایسه با بازه‌‌ی زمانی مشابه در سال ۲۰۱۶، روند افزایشی به خود گرفته است. بااین‌حال، نرخ کاهش عرضه رایانه‌‏های شخصی شرکت ایسوس و ایسر، دورقمی شده است و از کاهش چشمگیر فروش محصولات این دو سازنده حکایت دارد.
در عکس زیر آمار فروش PC را در سه ماه دوم 2017 توسط گارتنز را مشاهده می کنید. 

با وجود کاهش فروش رایانه‎های شخصی، گارتنر ادعا می‌کند که وضعیت فروش کروم‌بوک‎، بهتر از رایانه‎ی شخصی است. البته آمار فروش این محصولات در گزارش جدید گارتنر لحاظ نشده؛ زیرا ادعا می‌شود که سیستم‎عامل کروم به اتصال به اینترنت وابسته است.

IDC نیز با کاهش فروش رایانه‎های شخصی در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۷ موافق است و ادعا می‌کند که فروش رایانه‌های شخصی با ۳.۳ درصد کاهش به ۶۰.۵ میلیون واحد رسیده است.
در این عکس آمار فروش PC توسط IDC را مشاهده می کنید.

با اینکه گارتنر پیش‌بینی کرده است فروش رایانه‎های شخصی اپل با کاهش ۰.۴ درصدی همراه بوده، IDC ادعا می‎کند که برخلاف پیش‌بینی صورت گرفته، کوپرتینویی‎ها توانستند در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۷، ۱.۷ درصد فروش رایانه‎های شخصی خود را نسبت به سال گذشته افزایش دهند. IDC هم‏چنین ادعا می کند مجموع فروش رایانه‎های شخصی سازندگان کوچک‎تر از جمله ایسر، در کل کاهش یافته و نرخ کاهش فروش محصولات آن‎ها، به ۱۲.۲ درصد رسیده است.

پل های ارتباطی با ما

 راههای متفاوت برای تماس با ما :

شماره تماس : 0081 946 0936 - 07132344147 - 09171159489
ارسال تیکت از طریق منوی پشتیبانی 

هدف ما جلب رضایت شماست.

نماد اعتماد الکترونیکی